Procedura serwisowa i zgłoszenie reklamacji
- PROCEDURA GWARANCYJNA
- NAPRAWA ODPŁATNA
- Sprawdź, jaką posiadasz gwarancję. Więcej informacji na temat programów gwarancyjnych znajdziesz na stronie
www.gwarancja.sigma-foto.pl - Wypełnij formularz zgłoszenia naprawy, dostępny na stronie https://www.foto-service.pl
- Przygotuj wymagane dokumenty, niezbędne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej:
- Gwarancja K-Consult
- oryginalna karta gwarancyjna
- kopia dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
- Gwarancja europejska
- wypełniona i podstemplowana przez sklep międzynarodowa karta gwarancyjna wraz z nalepą gwarancyjną
- dowód zakupu z zagranicznego punktu sprzedaży (paragon lub faktura)
- Zapakuj bezpiecznie sprzęt. Pamiętaj, by wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłączyć obiektyw od korpusu i wyjąć baterie lub akumulatory.
- Sprzęt wyślij na adres serwisu:
- Koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi Klient. Sprzęt po kalibracji odsyłany jest do Klienta na koszt serwisu.
- W przypadku reklamacji na gwarancji K-Consult, koszty transportu pokrywa serwis.
- W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu.
- Wyślij sprzęt do płatnej wyceny / diagnozy uszkodzenia. W tym celu wypełnij formularz zgłoszenia naprawy, dostępny na stronie http://www.foto-service.pl
- Zapakuj bezpiecznie sprzęt. Pamiętaj, by wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłączyć obiektyw od korpusu.
- Sprzęt wyślij na adres serwisu wybraną firmą spedycyjną. Wysyłka odbywa się na koszt Klienta. Można również dostarczyć sprzęt osobiście.
- Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
- Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
- Następnie serwis skontaktuje się z Tobą poprzez SMS lub email, wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
- Jeśli wyrazisz zgodę na naprawdę, sprzęt zostanie naprawiony i po uregulowaniu płatności odesłany do Ciebie.